Voor 17:00 uur besteld = vandaag verzonden
Levering
LEVERING VIA POSTNL
REGENJAS.nl werkt samen met de PostNL Pakketservice. Besteld op werkdagen voor 17:00 uur is de volgende dag geleverd. Bekijk de actuele status van je bestelling op je Mijn account pagina. Via PostNL ontvang je een track and trace code zodra de bestelling is verzonden. Ben je niet thuis op het moment van bezorging, dan probeert PostNL het pakket de volgende dag af te leveren. Lukt dit niet, dan is het pakket de dag erna af te halen bij het afhaalkantoor. PostNL laat een bericht achter in je brievenbus waarop staat waar je de zending kunt afhalen. Het pakket blijft daar drie weken liggen.
Tip! Ben je niet vaak thuis? Laat het pakket dan op je werk, bij familie of kennissen afleveren. Geef bij het afrekenen een ander aflever- of bezorgadres op.
LEVERTIJDEN
Besteld op werkdagen voor 17:00 uur is de volgende dag geleverd. Bestel je in het weekend? Dan versturen wij het pakketje maandag en ontvang je deze op dinsdag.
VERZENDKOSTEN
Bij bestellingen met een totaal orderbedrag boven € 75 wordt de bestelling gratis thuisbezorgd in Nederland; wij nemen dan zelf de verzendkosten voor onze rekening. Voor bestellingen met een orderbedrag van € 75 of minder rekenen we een bijdrage in de verzendkosten van € 5,95.
De verzendkosten in de overige landen waar REGENJAS.nl tassen bezorgt, zijn als volgt:
- België: voor bestellingen boven de € 75 brengen wij geen verzendkosten in rekening. Bij orders van € 75 of minder wordt € 6,95 verzendkosten gerekend.
VERTRAAGDE LEVERING
Wanneer een levering vertraagd is, proberen wij je hier zo snel mogelijk van op de hoogte te stellen. Check de actuele status van je bestelling in je account of via onze speciale track and trace pagina [portal-link]
NIET LEVERBARE ARTIKELEN
Mocht een artikel toch niet leverbaar zijn, dan word je hier per e-mail of per telefoon over op de hoogte gesteld. Wij sturen in dat geval in overleg een ander product toe of storten het betaalde bedrag binnen 7 werkdagen terug op je bankrekening.
SOLD OUT
Het kan voorkomen dat een artikel tijdelijk is uitverkocht. In de meeste gevallen komen deze weer terug in de collectie. Wil je hier informatie over dan kun je mailen naar: contact@regenjas.nl. Geef in het mailbericht het artikelnummer, naam en kleur van de tas of het accessoire aan. Dan kunnen wij je hierover op de hoogte brengen.
GARANTIES
Voor de producten aangeschaft op REGENJAS.nl geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Een aantal fabrikanten bieden aanvullende fabrieksgarantie(s). Dit verschilt per merk. Mocht er een aanvullende garantie van toepassing zijn, dan vind je deze op de productpagina bij de ‘aanvullende informatie’. Alle eventuele extra garanties komen bovenop de wettelijke rechten van jou als consument.
KLACHTEN
We doen er alles aan om te zorgen dat je tevreden bent over REGENJAS.nl. Mocht je toch een klacht hebben, dan kan je deze aan ons kenbaar maken per e-mail of per post. De contactgegevens staan hieronder vermeld. Wij reageren zo snel mogelijk, maar altijd binnen 14 dagen en doen dat via e-mail of post (afhankelijk van de manier waarop de klacht is ingezonden).
In onze Algemene Voorwaarden lees je meer over wat je kunt doen als je een klacht hebt.
Twenty Four Marketing B.V.
t.a.v. REGENJAS.nl
Freark Damwei 8
8911 BM Leeuwarden
contact@regenjas.nl